duminică, 8 iunie 2008

Kick off

Campionatul european a inceput, sesiunea s-a terminat, deci e timpul sa pun Footblog Manager in functiune. Ce veti putea gasi aici? Pai cam tot ce e legat de FM si de fotbal in general. Referindu-ma numai la joc, voi posta diferite tactici, pe care le puteti descarca si folosi dupa bunul plac, voi vorbi despre jucatori buni, tineri, care pot ajunge wonderkids, voi prezenta diferite trucuri si poturi castigatoare (uneori :D), goluri antologice, realizari de exceptie, transferuri uimitoare si faze amuzante, caci FM-ul e plin de asa ceva. Plus cateva setari de antrenamente, foarte importante pentru dezvoltarea pe termen lung.

Cu siguranta imi vor mai veni idei de categorii chiar in timp ce scriu, asa ca aveti ce citi, critica sau lauda, dupa vrere. Cam atat in deschidere, so play on!

3 comentarii:

Anonim spunea...

Succes! Daca vrei, te ajut cu liste cu jucatori excelenti, tineri si ieftini.

Anonim spunea...

btw, it's "kick off"

Kanoo spunea...

Ups, am dat cu bata-n balta! Am corectat titlul, multumesc de observatie! Si da, as aprecia ajutorul. Eu o sa postez cativa jucatori pe care ii iau de obicei de la varste mici si chiar mi-ar placea sa facem schimb de "shortlists"