marți, 10 iunie 2008

Tineri si buni - partea 1

Avem tactica, avem antrenament, da' nu avem jucatori! Si daca nici bani prea multi nu avem, atunci jucatorii pe care vi-i propun ar putea sa va scoata din necaz. Problema e ca asta se poate intampla peste cativa ani, pentru ca ma refer in principal la jucatori tineri si, de obicei, ieftini. Bineinteles, mai sunt si exceptii, da' nu o sa va recomand sa il cumparati pe Alexandre Pato de exemplu, din motive evidente(?).

Jucatori buni, tineri, dar scumpi,presupunand ca jucati la o echipa cu un buget de transferuri maricel, gasiti usor, dar mai greu cand joci la vreo echipa din liga n si vrei si tu sa promovezi, da' nu prea te lasa bugetul sa te misti pe piata de transferuri. Voi completa lista cu tot mai multi jucatori, asa cum mi-i amintesc si cum ii gasesc pe shortlist. Ca tot veni vorba, inca un tip: cand aveti o lista de care sunteti multumiti, cu jucatori de perspectiva, salvati-o! De preferat dupa primul an. Astfel, puteti sa o folositi daca incepeti un joc nou la o alta echipa si veti avea la indemana jucatorii preferati.

Inainte de a prezenta cativa jucatori, trebuie mentionat ca jucatorii nu sunt mereu la fel de buni, uneori nici macar nu exista, iar pe unii ii gasiti doar daca la New Game alegeti optiunea "Load all players from" (exemplu: Sherman Cardenas - incarca jucatorii din Columbia).

Oswaldo Rodriguez - AM C - America - un mijlocas ofensiv tanar si ieftin, maxim 100.000 euro, dar de obicei mult, mult mai putin. Nu confirma intotdeauna, da' merita sa aruncati un ochi.

Liviu Ganea - ST - Dinamo - de ce? Pentru ca ii exppira contractul si il puteti lua gratis. Si poate ajunge destul de bun.

Deniran Ortega - ST - Slavia Sofia - un atacant puternic, masiv, pe care l-am cumparat cu 95k. Nu va asteptati sa devina wonderkid, dar merita pentru o echipa mai mica.

Boyan Tabakov - AM/F C - Levski Sofia - un pusti de 17 ani care se dezvolta frumos si joaca foarte bine ca mijlocas. Are suturi puternice de la distanta.

Sherman Cardenas - AM RC - Bucaramanga - ei bine, "Sherminator" chiar merita cumparat, dar pentru asta nu uitati sa alegeti optiunea de care v-am vorbit. Altfel nu o sa il gasiti. Simplu.

Renato Eduardo de Oliveira Ribeiro - M RC - M. Haifa - un mijlocas muncitor, cu multe assist-uri. Eu am jucat cu el pe dreapta, dar joaca bine si pe centru.

Enzo Perez - AM R - Godoy Cruz sau Estudiantes (LP) - un jucator care chiar merita cumparat. E foarte tehnic si bate bine cornerele si loviturile libere.

Genero Zeefuik - ST - PSV - pustiul (17 ani) e cam scump, ca doar joaca la PSV, dar merita adus daca aveti vreo 3 milioane.

Georginio Wijnaldum - AM RLC - Feyenoord - alt pusti (16 ani parca) cam scump si cam greu de adus, dar ajunge wonderkid in 95% din cazuri.

Martin Fenin - ST - Teplice - un atacant ceh care are potential si care a fost golgeter la una din echipele la care am jucat.

Ei bine, am numit 10 jucatori si mai am multi pe lista. Maine inca 10, plus eventuale completari din partea lui Florin. Asa a promis :).

2 comentarii:

Anonim spunea...

Am promis si ma tin de cuvant. Pana diseara ai lista, dar momentan am un pic de treaba. Da-mi un mail ca sa stiu unde sa ti-o trimit.

Anonim spunea...

Stupid me, am mail-ul tau.