duminică, 15 iunie 2008

Tineri si buni - partea a 2a

Inca o serie de jucatori care va prind bine:

Pavel Kalouda - AM R - Brno sau Sparta Praga - un mijlocas lateral foarte eficient, cu o gramada de centrari bune si pase de gol.
Kaimar Saag - ST - Levadia - e genul de atacant care, desi nu arata a fotbalist, da multe goluri si ajunge cautat de echipe mari in foarte scurt timp
Kyle Laffery -ST - Burnley - similar cu Saag, da golurile prin suturi plasate
Stevan Smederevac - DC - OFK Beograd - un fundas excelent, de acelasi tip cu Rio Ferdinand
Luis Manuel Seijas - AM LC - Deportivo Tachira - ce face Kalouda pe dreapta, face Seijas pe stanga
Damien Le Tallec - AM/F C - Stade Rennais FC - un pusti de 17 ani, fratele mai celebrului Anthony Le Tallec, ajunge repede un fotbalist mai bun decat acesta
John Goossens - AM L - Ajax 2 - nu inteleleg sincer de ce Ajax il tin la rezerve, pentru ca ajunge un fotbalist excelent. E usor de imprumutat, putin mai greu de cumparat, dar nu imposibil
Tim Krul - GK -Newcastle - pe Krul il stiam din 2007, cand nu era inca la Newcastle si ajungea un portar foarte bun
Anton Putilo - AM RC - Dinamo Minsk - mijlocas ofensiv care evolueaza foarte bine atat pe centru, cat si in dreapta
Rene Mihelic - AM LC - Maribor - un mijlocas ofenisv si mai bun decat Putilo, care se dezvolta chiar mai repede.

Sper sa va ajute jucatorii prezentati. Astept alte sugestii si voi posta in curand noi jucatori.

Play on!

2 comentarii:

Anonim spunea...

hmm, astia sunt jucatori care ajung buni, dar nu mai sus de steaua sau dinamo.

Kanoo spunea...

Damien Le Tallec ajunge super bun! Pe Mihelic l-am vazut la Lazio si era WOW, iar pe Putilo la Fiorentina si era si el bunicel. Nu devin wonderkids, da' fata de restul sunt buni.